A PAIN IN THE ASS

Jag har ingenting intressant att komma med idag. Dagen har varit nästan som alla andra dagarna denna veckan, jag har tränat och sett på How I Met Your Mother mellan varven.

Förutom det så har jag också denna veckan fått extremt med Qtime med mina doggisar. När jag hade LiA så kändes det som att jag inte alls hann med dem, men tur är väl det att familjen håller dem sällskap.

Charlie har i alla fall blivit en riktigt stor kille, och när jag säger stor så menar jag nog faktiskt stor.. Typ. Han är nu lite större än Shaynah (och då tycker jag att Shaynah är ganska stor/medel stor chihuahua) och väldigt mycket busigare. Och han hoppar också mest hela tiden, han hoppar upp på sängen, på soffan och ibland så kan man hitta honom stående på köksbordet. Det är ganska kul hur olika han och Shaynah är. Haha. Även om jag ibland skulle ha lust att adoptera bort honom (han testar verkligen sina gränser) så är det ändå roligt att ha en hund som är överenergisk, speciellt om man har haft en hund som inte gör annat än sover och leker när man vill. Det var ju precis en sån här hund jag ville ha som andra hund. Överengerisk och a pain in the ass. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0