YOU KNOW I DREAM IN COLOUR AND DO THE THINGS I WANT

Idag är det tredje dagen som jag har ont i magen. I söndags gjorde det så ont att knappt kunde röra på mig, natten till måndag kunde jag knappt sova eftersom det värkte och vred sig i magen direkt jag bytte liggställning. Och ännu idag gör det ont när jag när jag rör på mig. Suck! Jag som tänkte börja hårdträna denna vecka måste jag antagligen ta det lite lugnt. :(

Annars så hade vi en ganska kort skoldag idag, Isabel sminkade en fantasimakeup på mig och sen resten av dagen hade vi teori om färg- och svartvitt fotomakeup.
Denna specialmakeup kursen tror jag kommer att vara både roligt och intressant även om det kommer att kräva en hel del av en själv. Bara man får motivationen i skick så kommer det nog säkert att gå bra.


foto: google.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0