SPARKSFLY

Som sagt så är den asiatiska nyåret i fullgång likaså valet av president 2012. Har ni 18+ varit och röstat? Jag var nyss nere vid lågstadeskolan och lade min röst i lådan.

Idag har det varit en mycket lugn dag, middagen hos morföräldarna var väldigt god. Efter middagen delades det ut pengar, vilket de vuxna alltid gör på det nyaåret. Jag tror pengarna symboliserar nån sorts lyckönskning(Heter det så? :P).

I allafall blev jag många tiotals euro rikare och det tackar jag väldigt mycket för. Det här nyaåret kommer att vara Ssuper! :D

Men nu ska jag chilla en stund med en kopp te och en chocolatechip muffins som jag bakade imorse. Sen blir det träning med kettlebellen eftersom vår springmatta är sönder. Det är min söndagskväll det. :)

Kuveret med pengarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0